Каталог
Правила роботи з посилками
Для спрощення співпраці та внесення більшої визначеності в роботу ми розміщуємо правила, за якими ми обробляємо посилки. Радимо їх дотримуватися, і тоді наша співпраця стане дуже простою і зрозумілою.

1. Посилки забираються зі складів транспортних компаній кожен день по мірі надходження.
При цьому, якщо ваша посилка прибула в суботу ввечері після того, як посилки були забрані, то, швидше за все, вона буде забрана в понеділок.Так що, з метою уникнення можливих необгрунтованих претензій, відправляйте ваші деталі заздалегідь, а не в останній день! Якщо ви їх надішлете в середу, то вони точно прийдуть до п'ятниці і будуть отримані, але якщо ви відправите свою посилку в п'ятницю ввечері - то, швидше за все, вона прийде в понеділок. Враховуйте також і вихідні дні транспортних компаній.
Оплата отриманих посилок відбувається в день отримання. Доставка за ваш рахунок. Для оптових посилок умови краще узгодити індивідуально.

2. У кожну посилку, не залежно від того, скільки часу ми з вами співпрацюємо, мають бути вкладені реквізити для оплати (наприклад, номер карти Приватбанку та прізвище власника картки), також необхідно написати контактний номер телефону, місто, з якого ви відправили посилку (так як воно часто не вказане на наліпці на посилці). Дуже рекомендуємо вкласти також список з переліком вмісту посилки, бажано с цінами прайс-листа і підрахунком вартості партії. Це дасть змогу вам розуміти, на яку суму слід розраховувати. Якщо вміст посилки і її вартість цілком відповідає вашому списку, ми не будемо вам передзвонювати, ви отримаєте виплату і СМС від банку про зарахування коштів у відповідній сумі на карту, яку ви вказали у записці.
Якщо ж ви з якихось причин не написали реквізити для оплати, то відразу зателефонуйте за вказаним на сайті номером і повідомте реквізити. Якщо ви цього не зробили, то можливі затримки з оплатою. Ваша посилка далеко не одна і, щоб уникнути плутанини, вона буде відкладена без підрахунку до отримання реквізитів.

3. Номер декларації відправлення бажано відправити на вайбер або за допомогою СМС на номер, вказаний на сайті, в залежності від філіалу.
4. Якщо вам необхідний детальний опис посилки із зазначенням вартості кожної позиції, то повідомте про це заздалегідь.

5. Намагайтеся максимально якісно сортувати вміст вашої посилки.
Також ми будемо вам вдячні, якщо ви максимально повно очистите цінні деталі від нецінних домішок, таких, як шматки плат, кріплення, нецінні пластикові мікросхеми, сталеві контури та інше. Детальніше про підготовку деталей до товарного вигляду ви можете почитати в наших рекомендаціях щодо демонтажу і розбиранню.Окреме спасибі тим клієнтам, які дотримуються даних нескладних правил, і ми з радістю заохочуємо їх. Сподіваємося, що відтепер всі будуть робити аналогічно і спрощувати життя собі і нам.